رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به میزبانی هفته گذشته اصفهان از وزیر کشور گفت: در جلسه‌ای ۳ ساعته مباحث مرتبط با آب، فرونشست، آلودگی هوا مطرح شد که امیدواریم منتج به نتیجه شود.

به گزارش فرا تحلیل نیوز محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در نطق پیش از دستور هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک آغاز دهه کرامت با بیان اینکه در صحن علنی امروز شاهد حضور خادمان بارگاه مقدس حضرت معصومه(س) بودیم، اظهار داشت: هفته گذشته لایحه دوفوریتی رایگان شدن امکانات رفاهی و تفریحی شهرداری برای استفاده دختران تصویب شد، همچنین علاوه بر این طرح، برنامه‌های متعددی به همت معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به روز بهره‌وری افزود: اخیرا لایحه‌ای در شورا مبنی بر تشویق شهروندان فعال در حوزه بهره‌وری تصویب شد و در این راستا میزان مصرف سرانه آب در شهر اصفهان از متوسط کشور پایین‌تر است که این امر نشان از فرهنگ بالای مردم در صرفه‌جویی مصرف انرژی دارد.

نورصالحی با اشاره به میزبانی اصفهان از اجلاس رؤسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی گفت: این اجلاس، فنی و تخصصی بود که خروجی و نتایج آن می‌تواند دستاورد خوبی برای شهرهای کشور داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به میزبانی هفته گذشته اصفهان از وزیر کشور بیان داشت: در حوزه شورا و شهرداری جلسه‌ای تخصصی به زودی در دفتر وزیر کشور برگزار خواهد شد، همچنین در جلسه‌ای ۳ ساعته مباحث مرتبط با آب، فرونشست، آلودگی هوا مطرح شد که امیدواریم منتج به نتیجه شود.

  • منبع خبر : فارس