تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی نقش زنان مزدور موساد در سازش کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با این رژیم را بسیار مهم خواند.

به گزارش فرا تحلیل نیوز، تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از نقش زنان مزدور موساد در اجرای مأموریت‌های امنیتی و سیاسی متنوع، فاش کرد که آن‌ها در تحقق عادی‌سازی روابط بین این رژیم با کشورهای حاشیه خلیج فارس نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

در این گزارش تحت عنوان «نگاهی به دنیای زنان در سرویس اطلاعات اسرائیل» که از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد، به نقش موثر زنان مزدور موساد برای تحکیم روابط موساد با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پرداخته شده بود.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، در این گزارش اشاره شد که «یوسی کوهن» به هشت نفر از این زنان مدال برتری اعطا کرده است و یکی از این زنان در تحکیم روابط موساد با کشورهای حاشیه خلیج فارس که در نهایت به امضای توافق سازش بین این کشورها و رژیم صهیونیستی منجر شد، نقش اساسی داشته است.

بر پایه این گزارش، یکی از زنان مزدور موساد به نام «یائیل» در اجرای عملیات «ربیع الشباب» در مرکز بیروت مشارکت داشته اما خطرناک‌ترین عملیات موساد که یائیل در آن مشارکت داشته مربوط به ترور «علی حسن سلامه» از رهبران فلسطین و فرمانده «القوه ۱۷» جنبش فتح در سال ۱۹۷۹ است، عملیاتی که توسط «اریکا چمبرز» عضو معروف موساد انجام شد و او با فشار دادن دکمه بمب را منفجر کرد.

زنان مزدور موساد همچنین در بیروت با زیرنظر گرفتن منازل مسئولان سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) اطلاعاتی را از آن‌ها جهت اجرای عملیات‌های ترور این افراد در آینده جمع‌آوری کرده‌اند.

این گزارش فاش کرد که زنان مزدور موساد در سراسر جهان و در هر مأموریتی با اسامی مستعار فعالیت دارند و خطرناک‌ترین مأموریتی که آن ها در جنگ اکتبر ۱۹۷۳ انجام دادند نفوذ به ارتش مصر برای ثبت تعداد کشتی و تانک‌ها و ارائه این اطلاعات به مقر موساد در فلسطین اشغالی بود.

تلویزیون رژیم صهیونیستی بدون افشای جزئیات مأموریت‌های زنان مزدور موساد، افزود که آن‌ها در عملیات‌های مهم و خطرناک در سراسر جهان شرکت می‌کنند و در پوشش‌‌های مختلف به کشورهای اروپایی و عربی سفر می‌کنند.

انتهای پیام/