گروه رسانه ای فرا تحلیل ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ با هدف مطالبه گری آرمان های انقلاب اسلامی جمعی از طلاب انقلابی راه اندازی شد تا آرمان های تحقق یافته انقلاب را بازگو نموده و آنها را به ذهن های فراموشکار یادآوری نماید در ضمن آرمان های تحقق نیافته را نیز به صورت جدی مطالبه گری کند .

گروه رسانه ای فرا تحلیل تریبون رسانه ای تمامی انقلابیون مستضعف می باشد که با تولید محتوی در فضای مجازی آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها را از مهم‌ترین اتفاقات روز استان اصفهان، ایران و جهان را به مخاطبان خود ارائه خواهد نمود.
فرا تحلیل  وابسته به هیچ گروه و نهاد دولتی یا نظامی و… نبوده و تمامی هزینه ها و سیاست گذاری ها به صورت هیئت امنای انجام می گیرد فرا تحلیل  در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(حفظ الله) و شهیدان انقلاب اسلامی فعالیت نموده و معیار انعکاس اخبار همچنین سیاست گذاری های خود را با میزان تعهد احزاب و گروه ها به قانون اساسی نظام و انقلاب اسلامی قرار داده است.
(فرا تحلیل) با اتکا به رویکرد یاد شده، آرمانخواهی، عدالت طلبی و مطالبه گری را وظیفه ذاتی خود دانسته و با هدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان و احزاب را از زاویه های نقد و تحلیل کارشناسانه با جدیت دنبال می نماید.
استراتژی کلان این مجموعه رسانه ای «تقدم ارزش های انقلاب اسلامی» بر همه سیاست ها بوده از همین رو بر اطلاع رسانی، مطالعه آثار و ارائه آرا و بسترسازی مناسب برای پرداختن به موضوعات فکری و فرهنگی به عنوان ابزاری در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی تاکید می کند.
امیدآفرینی، معنویت افزایی، دشمن شناسی، تعقل، جامع نگری، خلاقیت، دفاع از ارزش ها، ارائه الگوهای دینی- انقلابی و توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب در دستور کار این مجموعه خواهد بود.
فرا تحلیل به پشتوانه یک نظام فکری مبتنی بر اندیشه سیاسی ولایت مطلقه فقیه، ضمن پرهیز از مرزبندی‌های کاذب و غیرواقعی سیاسی، تنگ‌ نظری‌های مرسوم و معمول، آماده است تا با درج تحلیل ها و مقالات صاحب نظران و فرهیختگان، محمل مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

پایگاه خبری فرا تحلیل نیوز به شماره ۸۴۹۳۸ دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی می باشد

مدیر مسئول و سردبیر:

احسان تیموری سیچانی