دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی گفت: همین اعتمادی که در برجام به آمریکا کردیم اکنون وزارت جهاد کشاورزی به بنیاد جهانی غذا کرده است، اگر به اسم محصولات تراریخته یک ترور بیولوژیکی گسترده اتفاق بیافتد چه کسی جوابگوست.

به گزارش حرف شما، حجت‌الاسلام والمسلمین علی کشوری عصر امروز در مسجد سید اصفهان با بیان اینکه اصفهان زمینه‌ساز جدی برای شیعه شدن کل کشور بوده است، اظهار داشت: مدیریت علمای عصر صفوی سرانجام منجر به این شد که اکنون مرکز جغرافیای شیعه، کشورمان باشد.

وی با اشاره به درگیری همیشگی جبهه حق و باطل در طول تاریخ افزود: درگیری حق و باطل محور طراحی تمدن‌هاست، این موضوع تاریخی و جهانی است.

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) هیچوقت و در هیچ سطحی حاضر به بیعت با دستگاه باطل نشد، تصریح کرد: به دلیل کم‌کاری برخی افراد در دستگاه خودی ایشان قطع‌نامه ۵۹۸ را پذیرفت و گفت جام زهر را نوشیدم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) براساس مصلحت شکل درگیری حق و باطل را از حالت نظامی به حالت نرم تغییر دادند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) گفت ما از شر محمدرضا پهلوی خلاص شدیم ولی تا سال‌ها از شر غرب‌زده‌ها و روشنفکران خلاص نمی‌شویم.

کشوری با بیان اینکه متاسفانه امروز در جامعه حتی در مسئولان با سمت دولتی هم غرب‌زده و روشنفکر داریم، بیان کرد: باید نقشه‌ای طراحی کنیم تا همیشه تکلیف‌مان با جریان وابسته به غرب مشخص شود.

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی با بیان اینکه در کشورمان ۳ نوع برنامه بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت وجود دارد، افزود: برنامه‌های ۵ ساله جزء میان مدت بوده و قبل از انقلاب ۵ برنامه و بعد از انقلاب هم ۵ برنامه تدوین شده است.

وی تصریح کرد: یکی از دلایلی که سبب شد بعد از انقلاب در ناامن‌ترین منطقه جهان امن‌ترین کشور منطقه باشیم این است که امام خمینی(ره) در همان اوایل انقلاب بخش امنیت کشور را با نگاه دینی تعریف کرد، این امر تئوری غربی نیست بلکه اسلامی است.

حکم کنترل جمعیت سبب ضربه زدن به اقتصاد و امنیت کشور می‌شود

وی با بیان اینکه حکم کنترل جمعیت که در ۲ دهه پیش توسط برخی روشنفکرنماها ارائه شد به ضرر کشور بود، بیان کرد: این کم شدن جمعیت سبب کم شدن نیروی کار و در نهایت ضربه زدن به اقتصاد و امنیت کشور می‌شود، این خطر در ۲ دهه آینده خود را بیشتر نشان خواهد داد.

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی با اشاره به فیش‌های حقوقی نجومی گفت: مجوز این امر توسط یکی از احکام برنامه پنجم توسعه داده شده بود به‌گونه‌ای که براساس یکی از بندهای آن بانک‌ها و شرکت‌های خصوصی معاف از پرداخت حقوق خدمات هستند و خودشان حقوق خود را تعیین می‌کنند.

وی با بیان اینکه افتضاحات برنامه ششم توسعه خود به تنهائی با تمام برنامه‌های قبلی برابری می‌کند، افزود: داستان فیش‌های نجومی همانند داستان توابین است اگر سلیمان چند روز زودتر حرکت می‌کرد سرنوشت کربلا شاید اتفاق نمی‌افتاد بنابراین ما باید زمان‌شناس باشیم تا جلوی بسیاری از اتفاقات تلخ را بگیریم.

خطرناک و اسفناک بودن برخی از بندهای برنامه ششم

کشوری تصریح کرد: برخی از بندهای برنامه ششم توسعه خطرناک و اسفناک است و باید اکنون برای برطرف کردن به آن ورود کنیم.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه یک قانون مربوط به محصولات تراریخته ( محصولات دستکاری شده ژنتیکی) است که باید براساس آن محصولات تراریخته با تاکید بر برنج و گندم تا سطح یک میلیون هکتار زیر کشت برود، خاطرنشان کرد: ۲ شرکت بدنام جهان یکی “بنیاد راکفلرها” و دیگری “مونسانتو” که سال‌ها قبل سلاح شیمیائی تولید می‌کرد بنیاد جهانی غذا را تشکیل داده‌اند.

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی بیان کرد: رئیس بنیاد جهانی غذا “مک کوئین” ۲ سال پیش به کشورمان آمد، در حقیقت بنیادهای صهیونیستی به وزارت جهاد رفتند و اکنون می‌خواهند محصولات تراریخته تجاری‌سازی شده و وارد سفره مردم کشورمان شود.

امکان ترور بیولوژیکی با استفاده از محصولات تراریخته وجود دارد

وی گفت: همین اعتمادی که در برجام به آمریکا کردیم اکنون وزارت جهاد کشاورزی به بنیاد جهانی غذا کرده است، اگر به اسم محصولات تراریخته یک ترور بیولوژیکی گسترده اتفاق بیافتد چه کسی جوابگوست، در همین راستا برخی از مراجع قم نیز استفاده از محصولات ترایخته را جایز ندانسته و فتوا داده‌اند.

کشوری با بیان اینکه جناب آقای وزیر جهاد، ” مک کوئین” چرا به ایران آمد، افزود: مگر مقام معظم رهبری نگفتند که نفوذ در کشور اتفاق افتاده شاید این مورد یکی از نفوذها باشد.

وی با بیان اینکه محمد جواد ظریف ۱۵ سال پیش مقام مذاکره کننده کشورمان در سازمان ملل بود و در نامه‌ای به رئیس جمهور وقت نوشته که استفاده از محصولات تراریخته به عنوان سلاح کشتار جمعی وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر نیز سازمان محیط زیست با این محصولات مخالف است در حالی که از آمریکا و اسرائیل این کارها و ترور بیولوژیکی بر می‌آید.

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی با بیان اینکه در برنامه ششم که هنوز تصویب نشده گفته شده که قوای مسلح باید در امور بین‌الملل با وزارت خارجه هماهنگ باشند، خاطرنشان کرد: این امر در حقیقت زیرساخت برجام ۲ است، در حقیقت باید این موضوع این‌گونه باشد که وزارت خارجه با قوای مسلح هماهنگ باشد.

وی با اشاره به ماده ۳۱ برنامه ششم توسعه بیان کرد: به دنبال این هستند تا نهاد خانواده را از طریق عدالت جنسیتی تقویت کنند، عدالت جنسیتی شعار فمنیست‌هاست که در دنیا به یک جریان ضد خانواده مشهورند حالا چگونه می‌خواهیم با یک جریان ضد خانواده، خانواده ایرانی را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین کشوری با بیان اینکه عدالت جنسیتی یعنی اینکه همه‌چیز زن‌ها و مردها برابر باشد، گفت: مهم‌ترین موضوع این امر اشتغال بانوان است، با توجه به اینکه زنان در همه جای دنیا به عنوان یک نیروی کار ارزان قیمت مطرح هستند این کار به نفع سرمایه‌داران می‌شود پس این موضوع یک فریب است.

قانون اشتغال به‌ویژه اشتغال بانوان باید تغییر کند

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ درصد زنان کشورمان شاغل هستند و ۲۵ تا ۳۰ درصد خانواده‌های ایرانی نیز دچار فروپاشی شده‌اند، افزود: اکنون در کشور با پدیده زنان مردواره روبرو هستیم، قانون اشتغال به‌ویژه اشتغال بانوان در کشور باید تغییر کند.

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی با بیان اینکه اگر همین روال ادامه پیدا کند در ۲ دهه آینده آمار طلاق در کشورمان به ۵۰ درصد خواهد رسید، تصریح کرد: مهم‌ترین کار در این راستا نقد و مبارزه به توسعه و تفکر غربی است، با فکر اسلامی می‌توانیم پیشرفت کنیم یکی از همین شاخصه‌ها برای پیشرفت خانواده است.

انتهای پیام/ تسنیم