چی شده؟ وسط تابستان که لایحه دادن مجوز آژانس تاکسی تلفنی توسط تاکسی رانی مطرح شد و گفتند چند سالی است مجوز نداده اند و تازه امسال تعیین تکلیف شد، حالا چرا تفریغ بودجه پارسال اختلاف حساب دارد برای مجوز آژانس!

حرف شما_احسان تیموری/ والا به خدا نه ما نه مردم، راضی به این همه زحمت شما نیستیم. خب چه کاریه وسط این همه خاک و غبار می روید افتتاحیه، چه می کنه این مراسم پیشواز انتخابات!

درقانون هشتم نیوتن، تبصره اول آمده است:”که کسی با مژه های بلند و مجلسی، وسط خیابان و بیابان و مجامع عمومی، نباید کلنگ به زمین بزند!”مگه اونجا مرد نبود عایا؟

ما اصلا راضی نیستیم که شما به عنوان نماینده زنان، دست به کلنگ شید…! چرا خب؟

 

n00249199-r-b-019

آقایان ریشخند فرموده اند و فمنیسم را به مسخره گرفته و در باب برابری زن و مرد آهنگها ساز کرده اند و نگفتید چرا؟

“داداش برد انتخاباتی داره گیر نده” از اتاق فرمان اشارات ظریفی فرمودند و آدرس اینستاگرام هم دادند که برو ببین چه خبره! با بیل….! یاخدا

در زمان نه چندان قدیم یعنی همین چند هفته قبل، زادهوش جان در فکر دمنوش و چایی نبات بودند و البته انتقاد با چاشنی فریاد و چه خبر و اینا و رییس هم با چاشنی شوخی می فرمودند:”بشین بینیم بابا حال داری”

از آن زمان که نمایندگان مجلس حواسشان نبود و زادهوش جان شدند رییس شورای شهرستان، آقا خیلی مخلصیم و سکوت مدبرانه و لبخندهای ملیحانه و گپ های رییسانه و اصلا چایی نبات چی چی هست!

n00248753-r-b-005

و از آن زمان بود که تاثیر شگرف میز ریاست در روابط اجتماعی و تغییر رفتار دارد به گونه ای که روانشناسان، انگشت حیرت به دندان گزیده اند، حیرت زده به سقف!

رییس دیروز حواسشان نبود، مانده بود خیره و لوایح که خوانده می شد، لختی بعد می فرمودند با لحنی حزین که “تمام شد؟ اعلام رای کنید!” قانون وضع کردن هم سخت است ها!

تفریغ بودجه تاکسی رانی را می خواندند و خبر از اختلاف حساب ۲۹۰میلیونی دادند در خصوص مجوز آژانسهایی که داده بودند!

 

چی شده؟ وسط تابستان که لایحه دادن مجوز آژانس تاکسی تلفنی توسط تاکسی رانی مطرح شد و گفتند چند سالی است مجوز نداده اند و تازه امسال تعیین تکلیف شد، حالا چرا تفریغ بودجه پارسال اختلاف حساب دارد برای مجوز آژانس!

گیر ندهید، رای آورد!

لایحه و آیین نامه حمایت از تولیدات سینمایی و تلویزیونی آورده اند با یک میلیارد تومان بودجه!

تازه بخش جشنواره را هم جدا کرده اند که راستی چه خبر از پروانه های کودک؟

شهردار می گوید هست، شورا دستش را زده زیرچانه و لایحه برگزاری جشنواره کودک را فرستاده تلفیق و گویا بودجه نیست کلا و وزیر ارشاد یکهو تیکه اندازد که”شهرداری همان بخش کودک را خوب برگزار کند، نوجوان را هم می دهیم اصفهان” زرشک! لیلی که زن است شما تعیین تکلیف کن بقیه مسایل را.

ما نفهمیدیم چی شد؟ اینجا اصفهان هم از همین یک میلیارد ارتزاق می کند؟ اونوقت نیم ساعت ۴۰۰ میلیون شبکه یک….! اتاق فرمان فرمودند به توچه!

n00249471-r-b-007

در همین وسطها مجید جان قصه ها، گفتتد مستند سازان به شیوه ای معترضانه می خواهند اعتراض کنند که چرا شهرداری پول وعده داده شده را نداده!

هنوز هیچی نشده، مطالبات مردمیتان رفته بالا، آنهم برای فیلم کردن مردم.

ولی دمتان گرم، در مناطق بلدیه، مردم را فیلم کرده اید، بابتش پول هم می گیرید،حالا در شورا لایحه فیلنسازی آمده؟ سوالی داریم، فیلم کردن مردم بند چندم این لایحه است؟

همان وسط سردارشورا گیر دادند به لایحه و حاج رسولیهای معروف زدند در ذوق سردار که رییس با ذوقی نمکین، تیکه ای آبدار فرمودند وسط سیبل. گفتند به حاج رسولیها که:” شما حق ندارید مخالف سردار صحبت کنید”

راست می گه تا وقتی زادهوش هست سردار چرا؟

سازمان ورزش هوا کردید با هدف ورزش در محله ها، بعد جداگانه ۲۰۰ میلیون بودجه مصوب کردید به عنوان هزینه کمک ورزشی محلات، بعد گیر دادید به شهرداری که برای هزینه این ۲۰۰ تومان، آیین نامه مشخص کند؟ حالتان خوب است عایا؟

چه لایحه پر ملاطی هم هست، مگه کمیته ورزش دارد شورا؟

یک باره بفرمایید سازمان ورزش در مسیر انحلال، کشک است !

قانون هایتان کم کم دارد طعم کشک و ماستش بالا می رود، نزدیک انتخابات فیل هوا نکنید، صلوات!

انتهای پیام/