تجمع بانوان ولایی استان اصفهان با عنوان «رهروان زینبی» با حضور پرشور بانوان زینبی و عزاداران حسینی در جوار حرم مطهر ۴۰ امامزاده عظیم‌الشأن در سراسر استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش حرف شما، تجمع بانوان ولایی استان اصفهان با عنوان «رهروان زینبی» صبح و عصر امروز با حضور هیئت‌های مذهبی، دانش‌آموزان، دانشجویان، مادران و همسران شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و اقشار مختلف مردم در جوار حرم مطهر ۴۰ امامزاده عظیم‌الشأن در سراسر استان اصفهان برگزار شد.

این تجمع با شعار «لبیک یا زینب(س)» و با همکاری بسیج جامعه زنان و حوزه‌های علمیه خواهران و با حضور پرشور بانوان زینبی و عزاداران حسینی برگزار شد.

بانوان ولایی استان اصفهان در این تجمع، میثاق نامه‌ای با محوریت پیروی از راه و روش حضرت زینب(س)، دفاع از ارزش‌های دینی و ترویج فرهنگ اسلامی و اهل‌بیت(ع) که به شکل طومار تنظیم شده بود را امضاء کردند.

به گزارش تسنیم، این برنامه امروز صبح در جوار حرم مطهر امامزاده سید‌الکریم(ع) دولت آباد و ساعت ۱۵ در جوار حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان به صورت ویژه با حضور جمعی از مسئولان استان و شهر اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/ تسنیم