سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه اگر قرار است با رفتن من سپاهان درست شود می‌روم، گفت: عده‌ای ادا در می‌آورند که سپاهانی هستند اما در واقع سپاهانی نیستند.

به گزارش حرف شما، عبدالله ویسی دقایقی قبل در نشست خبری دربی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازی، روی برنامه تاکتیکی ذوب‌آهن آسیب ندیدیم و در واقع از اشتباهات خودمان ضربه خوردیم.

وی افزود: زمانی که ذوب‌آهن گل اول را به ثمر رساند، در تلاش بودیم که بازی را به تساوی بکشانیم زیرا تساوی نیز در موقعیت تیم ما تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم سپاهان پیرامون تصمیم محرم نویدکیا برای خداحافظی نیز گفت: محرم خودش دوست داشت مقابل تیم همشهری از فوتبال خداحافظی کند اما یک سری آدم‌هایی هستند که نمی‌گذارند برنامه‌های ما جلو برود و همین امروز نیز در کار محرم دخالت کردند.

وی با بیان اینکه فوتبال در تمام دنیا همین است و هر بازیکنی یک زمانی باید برود، یادآور شد: محرم نویدکیا به دلیل اینکه بزرگ این تیم بوده و چند قهرمانی کسب کرده، مورد احترام است.

ویسی با ابراز بی‌اطلاعی نسبت به وضعیت نویدکیا و ابهام پیرامون خداحافظی وی تصریح کرد: نمی‌دانم حاج‌صفی چه کار کرد و آیا به محرم گفت برود یا نرود.

این مربی خوزستانی با بیان اینکه مسائل زیادی در سپاهان است که باید مدیریت شود، تأکید کرد: یکسری افراد در سپاهان پایشان را از گلیم‌شان درازتر می‌کنند، این عده آدم عوض می‌کنند، آدم می‌برند و آدم می‌آورند، آن‌ها بسیار خطرناک هستند.

وی با بیان اینکه تیم ما امروز سپاهانی که می‌خواستیم نبود، یادآور شد: تماشاگران دور محرم و من را گرفتند و خواستند تا وی خداحافظی نکند.

ویسی با بیان اینکه از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشتیم، خاطر نشان کرد: نمی‌دانم حراست باشگاه کجا بود، عده‌ای هرچه خواستند به محرم و به سرپرست تیم گفتند، می‌گفتند نباید بگذاریم محرم برود؛ مگر من خداحافظی نکردم، علی کریمی و علی دایی خداحافظی نکردند، مارادونا خداحافظی نکرد، عده‌ای به سپاهان آسیب می‌زنند و باید دید سپاهانی واقعی کجاست.

وی افزود: به درخواست باشگاه در هزینه‌ها کاهش ایجاد شد و به گفته باشگاه انقلاب کردیم، حالا باید تاوان این انقلاب را بدهیم اما اگر اتفاقات دیگری بیفتد بد است.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص عملکرد ضعیف دروازه‌بان تیمش نیز گفت: اگر بزرگ‌ترین دروازه‌بان دنیا هم بود گل می‌خورد، من در رختکن به شجاع خلیل‌‌زاده و موسی کولیبالی گفتم دقت کنند.

این مربی بیان داشت: باید خودمان هم شعور داشته باشیم، اینجا تنها بحث مربی نیست، تمام گلرها اشتباه می‌کنند اما اینکه بخواهیم او را مقصر باخت بدانیم، ظلم کرده‌ایم.

ویسی در مورد عدم استقبال تماشاگران از این دیدار نیز گفت: شاید پخش مستقیم بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس موجب شد عده‌ای ترجیح بدهند از تلویزیون مسابقات را تماشا کنند.

سرمربی سپاهان با انتقاد شدید از برخی شرایط در تیم سپاهان گفت: اگر قرار است با رفتن من از سپاهان، درست شود می‌روم، عده‌ای ادا در می‌آورند که سپاهانی هستند اما در واقع سپاهانی نیستند.

وی متذکر شد: بزرگان سپاهان در خانه‌هایشان نشسته اند، مدیرعامل عوض شد، بازیکن عوض شد، مربی عوض شد پس چرا اتفاقی نیفتاد، حالا من بروم مربی دیگری بیاید آیا اتفاقی می افتد؟

ویسی در ادامه بیان داشت: بازیکنی بوده که رفته اما حالا می‌گویند با تعصب است، اگر تعصب داشت نمی‌گفت یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان بدهید تا بیایم.

انتهای پیام/ فارس