فرمانده پلیس فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: تکریم مسافران و در نظر گرفتن اخلاق اسلامی در مواجهه با آنها از مهمترین اولویت های ماست و با رعایت این اصول سعی کرده ایم امنیت فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان را به بهترین شکل تامین کنیم.

به گزارش حرف شما، سرهنگ حمیدرضا زیودار روز شنبه در جریان بازدید شماری از دانش آموزان مقطع ابتدایی اصفهان از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی این شهر و آشنایی با عملکرد پلیس این فرودگاه، افزود: پلیس فرودگاه اصفهان همواره تکریم ارباب رجوع و مسافران را مد نظر قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان، شهری گردشگرپذیر است و روزانه شمار زیادی از هموطنان و گردشگران خارجی از طریق این فرودگاه به اصفهان وارد و خارج می شوند، افزود: به همین دلیل کارکنان پلیس فرودگاه جهت مواجهه با مسافران آموزش های تخصصی و ویژه ای را پشت سرگذاشته اند.
سرهنگ زیودار همچنین امکانات پلیس فرودگاه اصفهان را برای تامین امنیت و آسایش مسافران خوب ارزیابی کرد و افزود: با همکاری مدیریت فرودگاه های استان، امکانات خوبی در اختیار پلیس فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه پلیس فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از امکانات پیشرفته و به روز برخوردار است، درعین حال تصریح کرد: نیاز است که این امکانات همچنان ارتقا یابد.
فرمانده پلیس فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان درباره بازدید شماری از دانش آموزان از این فرودگاه اظهارکرد: این برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی و بمنظور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با تاسیسات و اقدام های پلیس در فرودگاه برگزار شد.
وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان ‘ همه برای امنیت و آرامش ‘ گفت: نهادینه کردن نظم و قانون با مشارکت همه مردم از اهداف نیروی انتظامی است.
سرهنگ زیودار افزود: برای نهادینه کردم نظم و قانون در جامعه دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور نقش مهمی دارند و به همین دلیل آشنا کردن آنها با وظایف پلیس از اهمیت بسزایی برخوردار است.
شماری از دانش آموزان مقطع ابتدایی استان اصفهان روز شنبه در سومین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان ضمن بازدید از باند پرواز، پارکینگ و هواپیماهای مسافربری با فعالیت های نیروی انتظامی برای حفظ و تامین امنیت این فرودگاه آشنا شدند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای دو باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

انتهای پیام / ایرنا