در پی خداحافظی نافرجام محرم نویدکیا از دنیای فوتبال، برخی از بازیکنان بزرگ فوتبال با انتشار پستی در این باره اظهار نظر کردند.

به گزارش حرف شما، محرم نویدکیا صبح روز دربی اصفهان اعلام کرد که قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را دارد اما در بازی با ذوب‌آهن و پس از شکست این تیم مقابل رقیب همشهری، برخی از بازیکنان از جمله احسان حاج‌صفی و حسین پاپی این اجازه را به او ندادند.

نویدکیا نیز پس از این اتفاق نمی‌دانست چه شده و باید چه کند و این موضوع را در گفت‌وگو با خبرنگاران نیز اذعان کرد.

پس از این اتفاق بازیکنان بزرگ فوتبال نسبت به این عمل نویدکیا در صفحه مجازی خودشان عکس‌العمل نشان دادند؛ قاسم حدادی‌فر کاپیتان مصدوم ذوب‌آهن در پستی نوشت: «رفتن تو باید به شکوه افتخاراتت باشد… ممنون از احسان، حسین و کسانی که نگذاشتند یک روز تلخ برای فوتبال اصفهان و ایران شکل بگیرد».

علی کریمی بازیکن ملی‌پوش پرسپولیسی نیز در پستی متفاوت نوشت: «تن مرد و نامرد هر دوتا یکیست روزگار باید بگذرد تا بدانى مرد کیست!! خسته نباشى پسر، تا دیر نشده از فرصت استفاده کن، خیلیا به این آرزوشون (خداحافظى در تیم خودشون) نرسیدن».

مهدی رجب‌زاده کاپیتان تیم ذوب‌آهن نیز که روز دربی شاهد اتفاقات بود پستی را منتشر کرد و محرم را به ماندن در تیم تشویق کرد؛ او در صفحه‌اش نوشت:« قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری
شناسنامه، نیاز به معرفی نداره
محرم، بدان که الان کسانی هستند که به بودن تو در کنارشون نیاز دارن
ان‌شاءالله به وقتش و در یک مراسم باشکوه، اون نیتی که داری، عملی خواهد شد ولی به نظرم الان یکم زود باشه…».

انتهای پیام/ فارس