حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: مشکلات مردم در حوزه کاری وزارتخانه‌هایی مثل اقتصاد و صنعت به مراتب بیشتر است و این دو وزارتخانه هم در زمینه تغییر باید در اولویت قرار می‌گرفتند.

به گزارش حرف شما، حسینعلی حاجی دلیگانی در زمینه تغییرات ایجاد شده در کابینه دولت تدبیر و امید اظهار کرد: هدف از ترمیم و تغییرات ایجاد شده در کابینه دولت حرکتی رو به جلو برای عدم پاسخ‌گویی وزیران به معضلات و مشکلات مردم است.

وی افزود: در همه دولت‌ها ترمیم لازم است اما در دولت یازدهم این تغییرات، اندکی دیر اجرا شد؛ اگر تغییرات زودتر از این اتفاق افتاده بود، می‌توانست منفعت بیشتری برای مردم داشته باشد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: مشکلات مردم در حوزه کاری وزارتخانه‌هایی مثل اقتصاد و صنعت به مراتب بیشتر است و این دو وزارتخانه هم در زمینه تغییر باید در اولویت قرار می‌گرفتند تا این فرصت در اختیار افراد جدید قرار گرفته و بتوانند ناکارآمدی‌هایی را که اتفاق افتاده جبران کنند.

حاجی تأکید کرد: مردم حق دارند که در خصوص مشکلات معیشتی، اقتصادی، اشتغال و موضوعاتی از این قبیل از وزرا توضیح بخواهند.

وی تصریح کرد: موضوع آب در استان اصفهان یک موضوع بسیار اساسی است که اخیراً در مجلس شورای اسلامی نیز بنده آن را مطرح کردم، متأسفانه می‌توان گفت با روشی که وزیر نیرو در پیش گرفته‌ در آینده آب شرب مردم اصفهان هم دچار مشکل خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد باید پاسخ‌گوی افراد سپرده‌گذار در مؤسسه ثامن‌الحجج، پدیده و مجموعه‌های دیگر باشند.

حاجی در زمینه حل مشکل سپرده‌گذاران این مؤسسات، بیان داشت: با فروش املاک زیادی که ثامن‌الحجج در اصفهان دارد به راحتی می‌توانستند طلب افراد سپرده‌گذار در این مؤسسه را پرداخت کنند، اما هنوز دولت جواب درستی در خصوص بازگرداندن این پول‌ها به سپرده‌گذاران در این مؤسسه نداده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در زمینه واردات گندم قبل از دریافت گندم، ارز آماده شده و ارسال می‌شود و بعد از آن گندم را تحویل می‌گیرند، اما در خرید گندم از کشاورزان داخلی، چندین ماه طول می‌کشد که پول به دست کشاورزان برسد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمان حال حاضر فصل کشت گندم است، گفت: وقتی کشاورز ۴ ماه پیش گندمش را تحویل داده و هنوز پولی دریافت نکرده است، چگونه  باید زندگی‌اش را اداره کرده و مجدداً کشت خودش را انجام دهد؟

حاجی در پایان تأکید کرد: این موارد مشکلاتی هستند که باید به آن‌ها توجه شود و دولت در مورد همه آن‌ها پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ فارس