امیر رضا جهادی گفت: با استفاده از استعدادهایی که در داخل رشد پیدا کرده‌اند به فناوری‌ها و ادوات جدید دست پیدا کرده‌ایم و مطمئناً روز به روز بر برد سلاح‌هایمان افزوده خواهد شد.

به گزارش حرف شما،‌ امیر رضا جهادی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح استان اصفهان که مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شد اظهار داشت: خاطرات دفاع مقدس گنجینه و سرمایه‌ای است که باید از آن استفاده کنیم.

وی افزود: در زمانی جمع شده‌ایم که استکبار جهانی در رسانه‌های خودش و برخی نابخردان داخلی زمزمه محدود کرد نیروهای مسلح را سر می‌دهند.

ارشد ارتش استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد، این خیال را باطل و خام دانست و تأکید کرد: طبق فرموده قرآن به صورت مستمر در حال تقویت خودمان هستیم؛ نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون پشت ولایت فقیه قدم بر می‌دارند و در راه ارتقای قوای نظامی قدمی به عقب نمی‌گذارند.

وی ادامه داد: توانسته‌ایم سلاح‌های قدیمی را بهینه کنیم و با استفاده از استعدادهایی که در داخل رشد پیدا کرده‌اند به فناوری‌ها و ادوات جدید دست پیدا کنیم،‌ روز به روز بر برد سلاح‌هایمان افزوده خواهد شد.

امیر جهادی خاطر نشان کرد: اگر بعد از انقلاب راهبرد ما دفاعی بود امروزه راهبردمان دفاعی – تهاجمی است،‌ اگر کشوری حمله کند آن را تا کشور خودش دنبال خواهیم کرد و شکست را به آن‌ها تحمیل می‌کنیم.

انتهای پیام/ فارس