رئیس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از فردا تا روز چهارشنبه وضعیت هوای استان اصفهان نسبتاً پایدار است و پیش‌بینی می‌شود که در برخی از ساعات افزایش ابر را در سطح استان داشته باشیم اما بارشی در سطح استان وجود نخواهد داشت.

به گزارش حرف شما، حسن خدابخش در خصوص پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان تا پایان هفته اظهار کرد: امروز در آسمان استان اصفهان افزایش ابر را شاهد خواهیم بود، این موج ضعیف تا پایان امروز از استان اصفهان خارج خواهد شد که احتمال دارد، بارش‌های خفیفی را به روی ارتفاعات غرب داشته باشد.

وی افزود: از فردا تا روز چهارشنبه وضعیت هوای استان اصفهان نسبتاً پایدار است و پیش‌بینی می‌شود که در برخی از ساعات افزایش ابر را در سطح استان داشته باشیم اما بارشی در سطح استان وجود نخواهد داشت.

رئیس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: برای روز چهارشنبه، در غرب استان اصفهان افزایش ابر و وزش باد شدیدی را شاهد خواهیم بود و پیش‌بینی می‌شود تا بارش‌هایی را در روز چهارشنبه برای نواحی غربی استان اصفهان داشته باشیم.

وی در رابطه با وضعیت کاهش و افزایش دمای استان اصفهان بیان کرد: دمای هوای امروز استان اصفهان به میزان ۱ تا ۲ درجه کاهش خواهد داشت و برای فردا تغییر چشمگیری در خصوص دما نخواهیم داشت.

خدابخش ادامه داد: برای روز دوشنبه مجدداً دما تغییری پیدا نخواهد کرد، در روز سه‌شنبه دما ۱ تا ۲ درجه کاهش پیدا خواهد کرد و به‌ طور کلی کاهش دما در مناطق غربی استان اصفهان اتفاق می‌افتد.

وی عنوان کرد: امروز دمای اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۲۴ درجه و در سردترین اوقات روز به ۷ درجه خواهد رسید، گرم‌ترین نقطه، استان اصفهان شهر چوپانان با دمای ۲۸ درجه و سردترین نقطه استان اصفهان، شهرستان بویین میاندشت با ۲ درجه زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.

 در رابطه با توصیه به کشاورزان در این ایام و فصل خاطرنشان کرد: در روز سه‌شنبه و چهارشنبه به دلیل اینکه در مناطق غربی وزش باد از شدت بیشتری نسبت به قبل از برخوردار است، به گلخانه‌داران و کشاورزان توصیه می‌شود تا به این نکات توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ فارس