اعزام ۳ ملی‌پوش اصفهانی به رقابت‌های جهانی اسکیت و برگزاری ششمین المپیاد کشوری ربات‌های آموزشی از مهمترین رویدادهای ورزشی روز استان است.

به گزارش حرف شما، رقابت‌های جهانی اسکیت سرعت درسال ۲۰۱۶ به میزبانی چین و در شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد و در همین راستا اسامی تیم ملی اسکیت سرعت ایران برای مسابقات اعلام شد.

در بخش بانوان و در رده سنی جوانان، نهال مقدم رحمانى از تهران، نیلوفر امامى از البرز، آناهیتا تاتارى از گلستان و شبنم عرب از تهران و در رده سنى بزرگسالان، سمیه رحیمى از اصفهان، ثریا عسکرى از یزد، رویا صفوى از زنجان و شقایق امامى از البرز نفرات تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

در بخش آقایان و رده سنی جوانان، محمدامین حیدری از زنجان، امیربهزادی بروجنی از چهارمحال و بختیاری، کیارش شاه محمدی از مرکزی، دانیال زارع از یزد و در رده سنی بزرگسالان، محمد صالحی و فرشید شایان از مرکزی، پوریا قاسم‌پور از اصفهان، محمدجعفر جعفری از گلستان، میلاد صالحی از تهران و یوسف حجتى از اصفهان ورزشکارانی هستند که باید در رقابت‌های جهانی به میدان بروند.

ابوالفضل مجیدی نیز به عنوان تنها نماینده ایران در رده سنی پیشکسوتان انتخاب و در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت و حسین حیدری از استان اصفهان در بخش آقایان هدایت ملی‌پوشان را برعهده دارد.

کورت‌های اسکواش‌لند مجموعه ورزشی پرواز اصفهان افتتاح شد

در مراسم افتتاحیه امیر دریادار مهران حدادی رئیس کمیته اسکواش ارتش، امیرسرتیب باقری فرمانده چهارم ارتش جمهوری اسلامی ایران، اصغر آذربایجانی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، وحید رجبی رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان، محمد آران مسئول کمیته توسعه همگانی فدراسیون اسکواش، سید َدا محمدی رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان، علی قاسمی، مربیان، ورزشکاران و خانواده‌های آنها حضور داشتند.

امیرسرتیپ باقری در این مراسم اظهار داشت: حدود ۲ سال است تمام تلاشمان را بر این معطوف کردیم تا بتوانیم در یکی از بهترین شهرهای کشور اقدامات شایسته‌ای در راستای خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد اسباب نشاط، سلامت و روحیه برای شهروندان اصفهان فراهم کنیم.

وی گفت: مجموعه ورزشی پرواز در ۱۷ رشته ورزشی تأسیس شد. در طی این ۲ سال توانستیم مجموعه زمین‌های بسیار خوبی را که شاید در سطح کشور در رتبه دوم یا سوم هستند احداث کنیم.

در ادامه مراسم از محمد چنگانیان که در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر ۱۱ سال موفق به کسب مقام قهرمانی شد، با اهدای جایزه تشکر و قدردانی شد.

ششمین المپیاد کشوری ربات‌های آموزشی در اصفهان برگزار می‌شود

ششمین المپیاد کشوری ربات‌های آموزشی به همت آموزش فنی حرفه‌ای چیستا رباتیک صدرا با همکاری کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها ۱۲ شهریورماه در ۱۱ لیگ از ساعت ۹ تا ۱۱ در ساختمان سنجش اصفهان با حضور شرکت‌کنندگان از نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

در حاشیه این مسابقات، نمایشگاه این المپیاد برای عموم مردم و خانواده‌ها از ساعت ۱۷ برپا می‌شود و اختتامیه این جشنواره هم ساعت ۱۹ در سازمان فنی حرفه‌ای استان اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ تسنیم