مسئول شورای تبلیغات اسلامی نطنز گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز باید سومین نکته را این‌گونه بگوییم که هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا جنایت‌کار بوده و برای ما فرقی ندارد کدام برنده می‌شوند؛ آمریکا را دشمن شماره یک خود دانسته و دست از شعار مرگ بر آمریکا بر نخواهیم داشت.

به گزارش حرف شما، علیرضا باباخانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان که در محل فرمانداری نطنز برگزار شد، اظهار کرد: در ۱۳ آبان ۳ اتفاق مهم شهادت دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام، سالروز تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به انقلاب دوم مشهور شد، اتفاق افتاده است.

وی افزود: در هر سه واقعه رد پای استکبار جهانی یعنی آمریکا به‌ خوبی دیده می‌شود و به همین خاطر این روز را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری کرده‌اند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز تصریح کرد: همه ما اذعان داریم که آمریکا مظهر ظلم ستم و فساد است و محور شرارت دنیای کنونی شیطان بزرگ بوده و ما وظیفه‌ داریم تا جان در بدن داریم، راه مبارزه با استکبار جهانی را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: در یوم‌الله ۱۳ آبان ۳ نکته کلیدی مراسم را باید برای دانش‌آموزان تبیین کنیم که اولاً آمریکا بدعهدی خود را در پسابرجام ادامه داد و به وعده‌های خود جامعه عمل نپوشانده است.

باباخانی دومین نکته را آشکار کردن جنایات آمریکا در همه کشورها برشمرد و گفت: امروز هر جای دنیا جنگ و خونریزی وجود دارد، با یک تحقیق ساده ردپای استکبار جهانی آنجا به‌خوبی دیده می‌شود و به همگان ثابت‌شده که آمریکا جنگ‌جو و اهل تهاجم است.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز باید سومین نکته را این‌گونه بگوییم که هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا جنایت‌کار بوده و برای ما فرقی ندارد کدام برنده می‌شوند؛ آمریکا را دشمن شماره یک خود دانسته و دست از شعار مرگ بر آمریکا بر نخواهیم داشت.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز در پایان با اشاره به برنامه‌های راهپیمایی نطنز گفت: راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی به‌ سوی میدان ۱۷ شهریور آغاز و راهپیمایان پس از غبارروبی گلزار شهدای گمنام با حضور در مسجد الزهرا مراسم پایانی را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ تسنیم