امام جمعه موقت اصفهان گفت: وظیفه دولت این است که در وضعیت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور حواسشان جمع باشد که روشنفکر نمایی نکنند که البته این مختص رئیس‌جمهور نیست بلکه شامل همه مسئولان است.

به گزارش حرف شما، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به محمود احمدی‌نژاد برای عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار کرد: نکته مهمی که می‌خواهم به آن اشاره‌کنم این است که اصولگراها در هر طیفی و با هر عنوانی به نظر من واجب ضروری این است که این همدلی و وحدت و گفت‌وگو را دستور کار قرار دهند و جدای از هم حرکت نکنند.

وی افزود: در خط امام و رهبری حرکت کردن، آمریکاستیزی، حمایت از مظلومان و محور قرار دادن اسلام در تمام ابعاد زندگی از شاخصه‌های اصولگرایی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: در گفتمان اصولگرایی دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد؛ البته به نظر من الان سم مهلک این است که دیدگاه‌های مختلف اصولگرایی بخواهند نیروهای متعدد را برای انتخابات سال آینده معرفی کنند و باید همگان برای یک خط فکری و استراتژی که همان پیروزی در انتخابات آینده است؛ تلاش کنند.

حجت‌الاسلام رهبر ادامه داد: گذشته‌ها برای ما باید عبرت باشد که اختلاف را کنار بگذاریم و فرد اصلح را که می‌تواند کشتی کشور را پیش ببرد را برگزینیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه دولت باید در چارچوب قانون و فرمایشات رهبری چه در برجام و چه مسائل دیگر عمل نماید، عنوان کرد: خط ولایت شاخص ما است و کسی نباید ذره‌ای از آن جدا شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر بی‌اعتمادی به آمریکا گفت: دولت نباید فریب آمریکا را بخورد؛ البته اخیراً دیدم یکی از آقایان دولت گفته بود که آمریکایی‌ها قول دادند؛ حال می‌گویم کدام قول آمریکا درست بوده که اکنون درست باشد.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید در چارچوب مطالبات رهبر معظم انقلاب حرکت کند؛ اظهار کرد: به هر جهت وظیفه دولت این است که در وضعیت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور حواسشان جمع باشد که روشنفکر نمایی نخواهند بکنند که البته این مختص رئیس‌جمهور نیست بلکه شامل همه مسئولان است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: مسئولان باید در خصوص حقوق‌های نجومی به مردم گزارش بدهند و مردم را به آینده امیدوار کنند.

حجت‌الاسلام رهبر گفت: دولت نه به خاطر خود دولت بلکه به خاطر اینکه پیش خدا روسفید باشد باید کار کند.

وی در پایان تأکید کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب می‌گویند من به آمریکایی‌ها اعتماد ندارم و وقتی الآن دشمنان و استکبار برای مسلمان کشی دست‌به‌دست هم داده‌اند؛ حکومت اسلامی باید بدون پروا جلوی این‌ها بایستد.

انتهای پیام/ فارس