استاندار اصفهان گفت: درست است که مردم استان اصفهان، مردمی متدین و بافرهنگ هستند و در بعد آسیب‌های اجتماعی نیز از متوسط کشور کمتر هستیم ولی شأن مردم اصفهان این است که این حداقل هم وجود نداشته باشد.

به گزارش حرف شما، رسول زرگرپور ظهر امروز در آئین بهره برداری از فاز اول پارک آبی آبسار اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی فلات مرکزی ایران که با حضور معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان و جمعی دیگر از مسؤولین استانی برگزار شد با اشاره به لزوم ایجاد فضاهای تفریحی در استان اظهار داشت: درست است که مردم استان اصفهان، مردمی متدین و بافرهنگ هستند و در بعد آسیب‌های اجتماعی نیز از متوسط کشور کمتر هستیم ولی شأن مردم اصفهان این است که این حداقل هم وجود نداشته باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اگر قشر جوان بستر لازم را برای تفریحات سالم و معقول داشته باشند کمتر درگیر آسیب‌های اجتماعی می‌شوند خاطرنشان کرد: اگر فضاهای درستی را تهیه کنیم تا جوانان انرژی خود را در آنجا تخلیه کنند قطعاً بر کاهش اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی مؤثر است و این موضوع بسیار مهمی است.

وی با بیان اینکه اگر چنین فضاهایی برای جوانان فراهم نشود آسیب‌های اجتماعی افزایش خواهند یافت تصریح کرد: اگر فضای مناسب برای جوانان فراهم نکنیم، جوان ما در بهترین حالت در کنار زاینده‌رود قلیان خواهد کشید و در بدترین حالت در دخمه‌ها شیشه مصرف خواهد کرد.

زرگرپور در پایان ادامه داد: از نوجوانان و جوانان عزیز می‌خواهیم که به این‌گونه مجموعه‌ها بیایند و استفاده مناسب داشته باشند.

انتهای پیام/ فارس