عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: عملکرد فعلی در وزارت‌ آموزش و پرورش نشان می‌دهد حوزه مدیریتی این وزارت‌خانه بی‌انگیزه و خسته است.

به گزارش حرف شما، سید جواد ساداتی‌نژاد پیرامون استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: علی‌رغم اینکه گفته می‌شد وزیر استعفا داده ولی هنوز وی استعفا نداده و استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش برای هفته آینده در دستور کار مجلس قرار دارد.

وی افزود: بعد از اینکه در کمیسیون بحث استیضاح مطرح شد؛ زمانی به وزیر داده شد تا موارد و نکات مطرح شده در متن استیضاح را پیگیری و حل کند ولی اصلاحی صورت نگرفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: متأسفانه در حوزه مسائل فرهنگیان و سایر موارد که در استیضاح بود ضعف‌هایی در عملکرد آموزش‌وپرورش وجود دارد که باید اصلاح می‌شد و علی‌رغم فرصتی که در اختیار وزیر قرار داده شد اقدامی صورت نگرفته است.

ساداتی نژاد اضافه کرد: من فکر می‌کنم به یک نشاط و توان بیشتری در آموزش‌وپرورش نیاز است تا فرد بانشاطی بتواند در این حوزه که برای آینده کشور بسیار مهم و حساس است نقش‌آفرینی کند.

وی در پایان تأکید کرد: آنچه از عملکرد فعلی در این وزارت‌خانه مشخص می‌باشد این است که در حوزه مدیریتی وزارت آموزش‌وپرورش بی‌انگیزگی و خستگی قابل‌ مشاهده است.

انتهای پیام/ فارس