«ما باید روش‌ها را اصلاح کنیم. در روش‌ها اشتباه و نقص وجود دارد. گاهی به مرحله‌یی می‌رسیم که امروز دیگر جواب نمی‌دهد؛ باید مرحله‌ی دیگری را شروع کنیم.» با توجه به فرموده امام خامنه ای پایگاه تحلیلی خبری حرف شما از دامن زدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد و معیار انعکاس اخبار همچنین سیاست گذاری های خود را با میزان تعهد احزاب و گروه ها به قانون اساسی نظام و انقلاب اسلامی قرار داده است.

شبکه ملی مطالبه گری آرمان های انقلاب اسلامی مردم ایران ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ با هدف مطالبه گری آرمان های انقلاب اسلامی مردم ایران راه اندازی شد تا آرمان های تحقق یافته انقلاب را بازگو نموده و آنها را به ذهن های فراموش کار یادآوری نماید در ضمن آرمان های تحقق نیافته نیز به صورت جدی مطالبه گری شود.

پایگاه تحلیلی خبری حرف شما تریبون رسانه ای این شبکه ملی انقلابی می باشد که با تولید محتوای در فضای مجازی آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز استان اصفهان، ایران و جهان را به مخاطبان خود ارائه خواهد نمود.

در زمانه ای که برخلاف اصول عالی اطلاع رسانی، رسالت رسانه ای به ارائه گزارش عملکرد مسئولان و حتی صرفا محلی برای درآمدزایی و نشرآگهی تبلیغاتی محدود شده اند و کمتر پیگیر مطالبات مردم هستند همچنین ادارات و جناح های سیاسی مختلف نیز هر کدام تریبونی رسانه ای را به خود اختصاص داده اند شبکه ملی مطالبه گری آرمان های انقلاب اسلامی وابسته به هیچ گروه و نهاد دولتی یا نظامی و… نبوده و تمامی هزینه ها و سیاست گذاری ها توسط هیئت امنا این شبکه انجام می شود و مصمم است تا به یاری خداوند گامی محکم در عرصه مطالبه گری مردمی در عرصه رسانه بردارد.

«حرف شما» در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(حفظ الله) و شهیدان انقلاب اسلامی فعالیت می نماید و با توجه به فرموده امام خامنه ای دد سال ۸۴ در دیدار جمعی از دانشجویان استان کرمان که خیلی صریح دوگانه اصولگرا و اصلاح طلب را مورد انتقاد جدی قرار دادند و گفتند: «بنده دعوای اصلاح‌طلب و اصولگرا را هم قبول ندارم؛ من این تقسیم‌بندی را غلط می‌دانم. نقطه‌ی مقابل اصولگرا، اصلاح‌طلب نیست؛ نقطه مقابل اصلاح‌طلب، اصولگرا نیست. نقطه‌ی مقابل اصولگرا، آدم بی‌اصول و لاابالی است؛ آدمی که به هیچ اصلی معتقد نیست؛ آدم هرهری مذهب است.

یک روز منافع او یا فضای عمومی ایجاب می‌کند که بشدت ضد سرمایه‌گذاری و سرمایه‌داری حرکت کند، یک روز هم منافع‌اش یا فضا ایجاب می‌کند که طرفدار سرسخت سرمایه‌داری شود؛ حتی به شکل وابسته و نابابش! نقطه‌ی مقابل اصلاح‌طلبی، افساد است. بنده معتقد به اصولگرای اصلاح‌طلبم؛ اصول متین و متقنی که از مبانی معرفتی اسلام برخاسته، با اصلاح روش‌ها به صورت روزبه‌روز و نوبه‌نو. ما باید روش‌ها را اصلاح کنیم. در روش‌ها اشتباه و نقص وجود دارد. گاهی به مرحله‌یی می‌رسیم که امروز دیگر جواب نمی‌دهد؛ باید مرحله‌ی دیگری را شروع کنیم. حفظ اصول و اصلاح روش‌ها، معنای اصلاح‌طلبی است».

با توجه به فرموده امام خامنه ای پایگاه خبری حرف شما از دامن زدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد و معیار انعکاس اخبار همچنین سیاست گذاری های خود را با میزان تعهد احزاب و گروه ها به قانون اساسی نظام و انقلاب اسلامی قرار داده است.

(حرف شما) با اتکا به رویکرد یاد شده، آرمانخواهی و مطالبه گری را وظیفه ذاتی خود دانسته و با هدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان و احزاب را از زاویه های نقد و تحلیل کارشناسانه با جدیت دنبال می نماید.

استراتژی کلان این مجموعه رسانه ای «مطالبه آرمان های ارزشی انقلاب اسلامی» بر همه سیاست ها بوده از همین رو بر اطلاع رسانی، مطالعه آثار و ارائه آرا و بسترسازی مناسب برای پرداختن به موضوعات فکری و فرهنگی به عنوان ابزاری در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی تاکید می کند.
امیدآفرینی، معنویت افزایی، دشمن شناسی، تعقل، خلاقیت، دفاع از ارزش ها، ارائه الگوهای دینی- انقلابی و توجه به منویات امام خمینی(ره) و نائب بر حق ایشان در دستور کار این مجموعه خواهد بود.

حرف شما به پشتوانه یک نظام فکری مبتنی بر اندیشه سیاسی ولایت مطلقه فقیه، ضمن پرهیز از مرزبندی‌های کاذب و غیرواقعی سیاسی، تنگ‌ نظری‌های مرسوم و معمول، آماده است تا با درج تحلیل ها و مقالات صاحب نظران و فرهیختگان، محمل مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

انتهای پیام/